Thursday, February 19, 2015

Tony Blackplait & Cat Bloomfield - Eesti Punk 1976 – 1990 Anarhia ENSV-s

Istusime mõnusasti Tauri köögis, kuulasime Mülleri Sassi plaati ja tänu just äsja uuesti lugemisele läinud anarhia ENSV-s raamatule teadsin mainida fakti, et selle raamatu järgi oli kadund Sass üks esimesi punkareid Eestis! Tauril oli teos olemas, otsis välja ja nii on seal tõepoolest kirjas. Noja istusime jätkuvalt mõnusaste edasi, kui järsku Tauril telefon tirises! Kõne lõppedes selgus, et helistajaks oli Kass ning Tauri jälle teadis fakti,  et too on ju ka siin raamatus sees ning tuleb läbi kohe! Tuligi, ma veel küsisin, et kus täpsemalt sa oled - näita välja, Kass aga rehmas käega ja ütles, et igal pool. Nojah, piinlik lugu, tegelt ma olin sellest esimesest pildist kus ta Sid Viciusega seotud päeva  tähistas juba möödas, a no nõnna noor ta seal, ei tundnud ära. Lõpupoole  oli veel pilte   - ühe ja sama  pildiallkirjaga  - "koos tüdruksõbraga", muhelesin endamisi, sest tüdruksõbrad olid piltidel erinevad seega kõik õige, naistemagnet on ta olnud eluaeg.   Eks seal raamatus oli tuttavaid teisigi - pildimaterjal ikka 100% ülikuld! See vana nahktagide lõhn tuli lausa ninna vahepeal. Tekstiosa ma  teadsin, esimesest lugemisest, et  viskab väga tüütult juba olnud lõike jätkuvalt  kordusse, mida lõpupoole, seda enam - ei teagi, täis peaga kirjutatud ja toimetatud või mis? A ja veel üks müstiline juhtum, kui rams juba pea-aegu läbi, siis täitsa lampi üksõhtu FB chatikasti väike aken hüppas ette ja tekst seal sees  oli "Aptsih!" ja rohkem ei tulnud midagi. Saatjaks legendaarne Mikro-Pets, kellega selle meedia vahendusel oli mul viimane keskustelu 2011 aastal, hehe. Rääkis toona autobiograafiast, tsiteerin : "pagan...autobiograafiaga on natuke raske, sest 7 aastat on vahelt puudu:). ja need on tegelikult päris olulised aastad, raisk! ja freddy naine ütles, et mihkel raud juba kirjutas midagi taolist. mul on see must pori näos täitsa olemas:).kuidagi ropp...isegi minusugusele ex r6vetsejale:). samas... mul pole siin midagi r6vedat olnud. st. ei mäleta, raisk!".  A ja raamatule oli ideaalseks lisamaterjaliks kõrvale kuulata 3cd-list Eesti pungi kogumikku "Disko pole oluline, punk on põhiline"!!! 

                                   

No comments: