Tuesday, January 04, 2011

MART SOIDRO Mürka : Pea jagu üle

Korvpall on mulle lapsest saadik meeldinud - NSVL meistrikaid , kui Kalev mängis, siis mul mul isa vaatas ja midagi ähmaselt mäletan mustvalgest Rekord telekast sai ka kaasa elatud ja sealt see pisik vist tuligi. Aga ju see korvpalli asi on eestlastel paljudel sees kuidagimoodi, tõenäoliselt samal põhjusel. Igatahes Martin Müürsepa - ainukese NBAs mänginud raamat läks ühe päevaga, 2010 31 dets kulus kõik selle peale ja veidi 1 jaanuari ka. Huvitav, see detsember siis kaks raamatut mis said pmtselt võib öelda käest panemata läbi. Mõlemad eesti omad. Muidu raamatulugemist ma ikka harrastan aga tänapäeval kuidagi venib see lugemise asi mul ja seetõttu on sellised page-turnerid väga teretulnud. Näed isegi blogi kaevasin üles nüüd. Nojah, tegelt ma lugesin käestpanemata selle pärast, et tahtsin teada, kas raamatus on kirjas just sealt NBA - perioodist üks teema, millest teadsin siiamaani umbes 13 - 14 aastat tagasi toimunud kohvikuvestluses - seal pillatud üks repliik, mille toonane kohvikaaslane poetas, nii uskumatuna tundus see...noh, samamoodi oli ka raamatus üks lause aga ju siis ikka tõsi oli see kuulujutt, aga see ebaoluline muidu. No ja kui NBA - periood läbi sai, siis ma tahtsin juba teada mida kirjutatakse Tartu Rocki perioodi kohta, sealt selgus ka üht-teist ja vbla tõesti publik ei saanud aru, et Mürka ei ole enam punktiviskaja , vaid lammutab kaitses ja see on põhiline. Raamatust avastasin veel ühe seiga omale, millele ma ei olegi mõelnud - et Eesti kollane ajakirjandus ja üldse ajakirjandus on ikka uskumatu - mida artiklite pealkirjad!!! Muidu ise korvpalliga aktiivselt ei tegele - NBA2K2011 hooaeg ps2 peal tõmbasin käima ( Utah Jazz ) ja vahest käin Tartu Rocki mänge ka vaatamas. No poeg käib korvpallitrennis ka jaa, sedand küll :)

No comments: