Thursday, November 29, 2007

A.STRUGATSKI, B.STRUGATSKI "Hukkunud Alpinisti" hotell

Üks suveraamat on mul sellist sorti, mida tegelikult mitu korda lugenud olen a ta on seda lugemist väärt kah. Film on üks lemmikuid Eesti omadest, eriti muusika. Muusika CD on välja antud ja kõik ootavad pikisilmi DVD -d. Vähemalt 2 mul sõpra on ise omaalgatuslikult tõstatanud teema, et kus on DVD? No mina ka vastust ei tea aga loodan salamisi ilusat boxi. See ongi see fänni ärevus vist. Teisi filme ma ei tea, et ootaks mingit luxvärki a HAH-i ootan väga. Nojah, raamat on õhuke ja mina saan sealt meeleolu endale, sellist head raamatumaailma tunnet. Kusjuures, räägitakse, et üle lugedes saab uusi ja huvitavaid asju teada - nojah see on õige küll, sest kohe alguses hakkab pihta tekst nii : " Ma jätsin auto seisma, tulin välja ja võtsin päikeseprillid eest. Kõik oli täpselt nii, nagu Zgout oli rääkinud." - hehee, einomuidugi, tuleb välja , et Hiireke on oma MSN-i nime siit võtnud, ma muidu mõtlesin, et miskuradi nimi see Zgout on siuke? Inspektor Glebsky ülemus, näedsa on. Ja nagu tellitult, kui ma linnas ringi kõndisin, raamat mu roheliste hip-hoppükste suures tagataskus, nägingi Hiirekest - oli Poole Kuue suveterassil, parandas ühe vana futuristi seltsis pead. Näitasin kohe süütõendid ette talle ja Hiireke võttis omaks. Ohohoo-jajah, ega kunagi ammu, kui Püssirohu külglööv oli punkarite ja muidu elukunstnike kooskäimise koht siis ma mäletan veel üht seika, kui Pamp sügavamõtteliselt tsiteeris üht lauset HAH-st - " Inspektor Glebsky kustutas koni neitsilikult süütusse tuhatoosi" Tegelikult oli see lause nats teistsugune - "Ma vajutasin koni neitsilikult puhtas tuhatoosis puruks ja läksin magama".

No comments: