Saturday, December 08, 2012

Max Andersson/Lars Sjunnesson Bosnian flat dog

Tegelikult tahtsin ma samade autorite poolt tehtud "Pixy" nimelist koomiksit aaaaga kui ma nägin amazon.com hinda siis mõtlesin ümber -  72 lk koomiksi eest $1,045.26 on ulme mu jaoks, alternatiivina kasutatud eksemplari hind $123.31 ka  ei lähe mitte, 72 lk eest!!! Aga sellised need hinnad on koomiksimaailmas vahest, pikali ei kukkunud just, on hullemaid ( nüüd vaatan on juba normsi hinnaga aga toona oli tõesti selline hind ). Uudistasin siis niisama edasi, et mida veel pakkuda on neil Rootsi kuttidel oma loomingust  ja  Bosnia lamekoera koomiks oli nagu saadaval vabalt  ja okei hinnaga. Siis  lugesin veel moodsast raamatuportaalist goodreadsist arvamusi, mis enamus kasutasid selliseid iseloomustavaid sõnu nagu  : bizarre, unreal feel, cool weird blend of fiction and non-fiction, road trip movie, dream-like journey... Hmm, tundus juba täitsagi nokitav ning veel natuke rohkem süvenedes teemasse siis peale youtubes nähtud tulevase filmi ( sellesama koomiksi alusel teht ) trailerit, mis tõesti tundus suht sürr pluss ma ise ka Serbias käinud, olud enam-vähem tuttavad - karotse ( nagu venkud ütlevad ) oligi eelmine nädal postkastis! Formaadilt veidi ebatavaline - koomiksisõber saab aru, kui ütlen, et Priit Pärna "Tagurpidi" raamatu mõõdud. Et kui ma netist neid previewsi vaatasin ( nagu ikka amazoni link allpool  ja look inside abiks ) , siis veitsa nagu kahtlesin , sest tundus siuke kribu stiil  aga ei - ilusad suured paneelid ja tõepoolest, oligi weird ja sürr trip, isiklikuks lemmikuks jäi  Eurovisiooni kajastus aga eks seal oli muudki lahedat. Alternatiivkoomiksisõbrale nagu mina meeldis küll, saaks kuskilt selle Pixy ka kätte.

    

No comments: