Monday, November 26, 2012

Wimberg Wabastatud wärsid

Ai valusalt tehti see luulekogu maha Loomingus,  muidugi eriti osavalt  lõpulausega sealne Kriitik  vabandab välja ennast ( tegelt vist ei vabandanud). Mulle isiklikult küll meeldis, no ma pole Loomingu tase ka. Meeldis juba kätte võtta raamat - raamatukujundus oli päris äge  - siin netis ei saa vbla aru aga  omapärane ja vaeva nähtud ( kujundaja Triinu Silla ). Sisu poolest oli lugemist ja elamusi pea terve kogu. Vbla nii umbes 7,5 luuletust ei olnud head.  Lõbus lugeda ja ei olnud kõik ainult nali, kõvasti elulisi mõtteid ja tähelepanekuid ka, mida isegi vahest  mõelnud. Üks eriarvamus siiski leidus - Kadri Bussovit ma ei paneks, ülejäänud - fine. Loomingu Kriitikuga  olen ühes asjas  nõus küll -  "ebaortodoksse orto­graafia" kasutamise vajalikkus, imelikk oli see lugeda kohatti. Ei harjund ära. Aga kuna mul pole etteantud tähemärkide kogust oma arvamuse väljaütlemiseks siis ei hakka pikalt ja sügavalt lahkama (kas peakski ) ja olen lihtsalt rahul ja kiidan laheda kogumiku eest. Kirjastus Pegasus on ka kvaliteetmärk tegelikult, ei tea miks nii hullult noriti seal Loomingus, tõenäoliselt puudub huumorisoon ma pakun sealsel  Kriitikul.

No comments: