Monday, October 16, 2006

STEPHEN KING Laskur


Seda, et Kingi Tume Torn sari hakkab ilmuma eesti keeles sain ma teada väga kiftidel asjaoludel, Eesti ulmelugejate kokkutulekul, ma ei saa siin rääkida aga väga äge moment oli - ühtlasi sain tuttavaks ka tõlkija Mart Kalvetiga. Anyway - see juhtus suvel ja sügisel näed ongi raamat olemas. Ei petetud seekord ( seal kokkutulekul lubatakse teinekord selliseid imeasju a mis paraku jäävad nagu kas väga pika aja peale või üldse ei ilmu). Raamatut nähes oli teine superüllatus - ilus! Ma kunagi näppisin Tallinna Apollos inglise keelset luksusboxi - 4 esimest olid seal vist ja ma juba siis vaatasin, et illustratsioonidega ja puha, ohkasin ja mõtlesin, et vat on tase. Aga nagu ma rõõmuga näen, eestikeeles väljaandes on ka pildid olemas ja värvilised. Vaata, et Eesti ilusaim ulmeraamat, Asustatud Saar muidugi ka pretendeerib. Igatahes - mina olen väga rahul kujunduse kui piltidega. Sisu ma olin siit sealt kuulnud, esimene osa pidi mitte just kõige parem olema, sestap las jääb siis järgmiste osade peale lootus. Ehkki suhteliselt loetav oli, selline trip läbi kõrbe kusagile mägede juurde. A ja eessõna muidugi oli vist küll kõige paremaid mu elus mis ma lugenud olin - no seal King mainis, et Good, Bad and Ugly filmi peaks ikka suurel ekraanil vaatama, jah ja Bad Lieutenanti mainiti ka.

No comments: