Monday, December 04, 2006

ARTURO PEREZ-REVERTE Dumas' klubi


Jube ilus raamat, sees on illustratsioonid ja lausa mingid keskaegsed gravüürid, mulle sellised asjad väga meeldivad. See, et Polanski oma "9 väravat " tegi Dumas' klubi järgi Deppiga , ma ei teadnudki, näinud ka pole , algust ainult veidi, nii minut. Selle vea muidugi parandame esimesel võimalusel ära. Pealegi räägitakse, et film on parem. Nojah, mulle meeldis see, et kui ma selle ramsi järel käisin raamatukogus ( avastasin üldse kodus oma netiraamatukogu lk. vaadates, et oli kinni pandud, väga meeldiv) siis sain Kolbaga kokku, kes oli ästõmmas ja ühes kohas aga tuli raamatukokku kaasagi ja pärast kui raamatut nägi ütles - "no vat see on küll kõva teema!" Oligi, mulle muidugi meenutas Dan Browni "Da vinci koodi" ja "Ingleid ja kangelasi" no muidugi Arturo oli juba sellise keskajaga seotud müsteeriumi kirjutanud a ma lugesin Browni ennem. Tore põnevuslugu, imestasin, et miks ulmebaasis sees a no las ta olla. Igatahes see oli hea, et ulme.ee Kristjan Rätsep avaldas üllatust, et originaal on ju hispaaniakeelne a tiitellehel on et tõlgitud pr. keelest - eheheh, fännide eest ei varja midagi. Mõnusalt sai jälle aega veedetud igatahes. Kollektsionääride elu oli huvitav lugeda, bibliofiilid tipptasemel on kõvad vennad - dzinni joodi kõvasti, kakeldi ja seksiti ja kimati mööda euroopat ringi.

No comments: